zondag 21 december 2008

De kerstboom


Hier ben ik al weer! Ik heb geprobeerd dat afschuwelijke kleedje weg te trekken, maar het is een beetje uit de hand gelopen. Ik was heel ijverig bezig, en hoorde opeens een geknetter en gesis. En wat een licht! Ik schrik me rot, ben veilig achter de wasmachine weggekropen. Ik heb mezelf goed bekeken, en ik ben nog wel helemaal heel. Mijn voetzooltjes zijn mooi roze, en mijn snorharen en wenkbrauwen zijn er nog allemaal. Wat is er toch gebeurd? Mijn baasje en vrouwtje zijn ook erg geschrokken. Ik hoor ze praten over lichtjes in de boom en stroom. En ze mopperen op mij. Het lijkt me op dit moment verstandig om maar een poosje achter die wasmachine te blijven. En daarna heel voorzichtig en braaf in mijn mandje te gaan liggen en niemand voor de voeten te lopen. En dat rot kleedje laat ik voortaan echt wel met rust!!!!

Copyright © Thea Bekers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten