dinsdag 26 februari 2008

Dierenarts

Nou, mijn vrouwtje had weer eens een goed idee, ze hoefde niet naar het ziekenhuis op controle door de ziekte van haar arts, en dan konden ze wel samen even naar de dierenarts voor mijn inenting. Nu is dat al niet zo'n goed idee, maar wie bedenkt nu zoiets op een maandag! Ik word in dat kooitje gepropt, mee naar buiten gesleept, ik heb geschreeuwd dat ik wel zonder inenting kon, maar ze wilde niet luisteren. En dan bij de dierenarts, een propvolle wachtkamer, met natuurlijk die idiote wezens: HONDEN! Die zetten zich echt voor schut, met dat gepiep en geblaf. Een beetje dier, wat respect voor zichzelf heeft, ondergaat gewoon gelaten de hele procedure. Dus wachten, mee naar de dokter, uit de kooi gehaald. Ik ben overal betast en geknepen, een toeter in mijn oren gepropt, mijn bek werd losgemaakt om mijn tanden te kunnen zien. En als laatste een prik in mijn vel, klaar was het. Mijn enige genoegdoening is, dat mijn baasje en vrouwtje allebei vonden dat hun kinderen beter dierenarts hadden kunnen worden, omdat deze in een korte tijd, veel geld binnenkrijgen. Dus de prik was best duur, net goed, dat heb je van zo'n idee. Gelukkig kreeg ik toen ik weer thuis was wat lekkers, en ben ik weer voor een jaar van dat gedoe af !!!

Copyright © Thea Bekers 26-02-2008 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten