woensdag 9 april 2008

De een klust, de ander rust


Kaikai
Het is rustig hier in huis. Het vrouwtje is alleen, het baasje is ver weg in Groningen aan het klussen. 
Er wordt isolatie in een kamer aangebracht, zeggen ze. Ja, ja, en dat moet ik dan geloven? Ik hoor alleen maar dingen over een Kaikai, dat heeft volgens mij weinig met isoleren te maken. Kaikai komt wel bij haar vrouwtje op schoot liggen, phoeh, alsof dat zo belangrijk is. Ze heeft het waarschijnlijk alleen maar koud, ze heeft niet zo'n mooie warme vacht als ik. Nou, het baasje doet maar, die overloper! Ik heb het samen met het vrouwtje best gezellig, ik help haar met het huishouden, zij maakt het eten klaar en ik eet het op. Als dat geen samenwerking en liefde is. Het vrouwtje zegt dat ze hem wel mist, nou, ik weet het nog niet. Daar moet ik nog over na denken. Kaikai bah!!!

Hoezo ben ik jaloers? Wel nee!

Copyright © Thea Bekers 09-04-2008


Geen opmerkingen:

Een reactie posten